یه دخترتنها

یه دخترتنها

متن های عشقولانه وطنز
یه دخترتنها

یه دخترتنها

متن های عشقولانه وطنز

دلم برات خیلی تنگه...

                                          


        

            دلم برات تنگ شده ...امامن...من میتونم این دوری روتحمل کنم...به فاصله ها فکرنمیکنم...

      میدونی چرا؟؟؟آخه...جای نگاهت رونگاهم مونده...هنوزعطردستات روازدستام میتونم استشمام

      کنم...رداحساست رودلم جا مونده...میتونم تپشهای قلبت روبشمارم...چشمهای بیقرارت هنوزم 

       دارن باهام حرف میزنن...حالا چطوربگم تنهام؟؟چطوربگم تو نیستی؟؟؟چطووربگم بامن نیستی؟؟

       آره !!!خودت میدونی...میدونی م همیشه با منی...میدونی ک تو توی قلب منی...آره!توقلب من...

         برای همینه ک همیشه با منی...برای همینه ک حتی یه لحظه هم ازم دورنیستی...  

                      

   برای همینه ک میتونم دوریت روتحمل کنم...اخه هروقت دلم برات
تنگ میشه ...هروقت حس میکنم دگ طاقت ندارم...دگ نمیتونم تحمل کنم...
دستامومیذارم روصورتمویه نفس عمیق میکشم...دستاموک بومیکنممست میشم...
مست ازعطرت.صدای مهربونت رومیشنوم...وآخرهمه ی اینها...به یه چیزمیرسم...
به عشق وبه تو...آره...به تو...اونوقته ک دلتنگیم برطرف میشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.